Idag är jag bitter mot världen...

.. och världen bitter mot mig med för den delen.

Grå och trist söndag. Mitt känsliga hjärta och min känsliga själ har fått sig en törn dom senaste dagarna. Den har bara småstuckits lite till en början men stack till ganska hårt idag. Jag greppar efter halmstrån just nu, jag är medveten om det. Och istället för att greppa efter fler halmstrån längst med vattenkanten för att försöka ta mig framåt väljer jag istället att ta ett hårdare tag om det halmstrå jag redan håller fast vid och klamrar mig upp på land och ger upp. Jag väljer att fortsätta när mina krafter är tillbaka.

För ovanlighetens skull känner jag mig lite ensam. Dock inte fysiskt, men känslomässigt bortklippt. Det var lite detta jag var rädd för. Att det skulle arta sig åt detta hållet. Meh! Vem är jag och ruska liv i folk och tala om för dom hur jag känner och tycker. Jag lägger det på hatthyllan för ett tag!

Älsk ska snart knata iväg till jobbet efter hans fyra veckors semester. Så har kommit med slutsatsen att det kommer bli ännu mer ensamt när han har gått. :S Drar fram chokladkakan och en kopp te och sätter igång en bra film så ska kvällen nog lösa sig ändå :P Även om det kommer vara kallt i sängen inatt! <3 Saknar mitt hjärta!

Måste tacka mina fina brudar för igår också. Mycket trevligt! Massa goa skratt, ett o annat strömavbrott som släckte ner hela norra delen av staden (som jag vet) och lite spöken i datasystem och högtalarsystem. Haha. :D Ni är guldvärda flickor, ni gör mig glad! <3

/J




Kommentarer
Postat av: Petra

Älskar dig :-*

2010-08-09 @ 20:39:57
Postat av: liindblaads

hej tipsa mig om din favoritlåt på min blogg och du har chansen att komma med i ett inlägg tsm med din låt och en länkning till din blogg :)

2010-08-09 @ 20:53:34
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: ppämela

fin blogg du har ! :-)

kolla gärna in min ! ♥

2010-08-09 @ 21:35:27
URL: http://pamelalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0