.Fullknökad dag.

Har man det inte bra när man kommer hem från en dag full av fläng, då man bara kan sätta sig ner och vänta på att maten ska bli klar? Och inte är det vilken mat som helst. Inbakad fläskfilé och potatisgratäng kommer snart inserverat av karln. Han är bra romantisk och fin han! Min <3

Igår var vi på bio, bröderna Karlsson. Mycket sevärd film. Helskön film för att vara en svensk sådan. Tummen upp!

Måndagen har varit en ledig dag, iaf i arbetsväg. Har sett till att bli lite bortskämd med att fixa lite fina färger och trimma topparna på håret idag. Linda är en pärla! Alltid lika nöjd när jag kliver ut från dörren. :) Har även allvarliga funderingar på att slänga ut 4 stycken tusenlappar på att förlänga håret med. Sjuk? Jag? Kanske, men jag är tjej. Och en nöjd tjej är en glad och trevlig tjej ;D Vi får se hur det blir med den saken.

Eftermiddagen har tillbringats på sultans med fint sällskap i form av en Petra. Var faktiskt ett tag sen vi sågs, hade väldigt mycket att prata om. :)

Nu ska sallad hackas upp och myskvällen börja! Mat, karl, OC och tända ljus! Det är måndagkväll! Tjing! :D

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0