Inget bäst-före-datum på snön?

Måste bara inflika att det är 22:a april idag, bort med alla snö! Typiskt aprilväder säger många men jag kan inte minnas att det snöat i slutet av april tidigare år. Dåligt minne kanske? Nog om det..

Idag är en sådan dag som jag bara sprudlar av energi och vill göra hundra saker samtidigt. Städa, baka och stuva om hela hemmet.. Men ska dra lite i tyglarna och samla mig lite. Har precis kommit innanför dörren efter en dag på gläntan. Ännu en lärorik dag på en del sätt.

Bubblar även av glädje, så idag delar jag ut gratis kramar till den som behöver ;P Till kvällen får jag finbesök, vilket var ett bra tag sen. Men det blir väl lätt så när man blir bortvald och hon ist drar iväg på äventyr ;) Ska i vilket fall bli riktigt trevligt! Saknat henne som tusan, lilla Fillan! <3



Avslutar med ett par söta o kloka ord från allas vår Nalle Puh;

Underskatta inte värdet av att göra ingenting,
av att bara ströva omkring alldeles ensam,
lyssna på allt som man inte kan höra och bara ha det bra

*
Om man inte vet var man ska
är det ingen idé att skynda sig.
Man vet ändå inte när man kommer fram


Tack för mig!
/J

Kommentarer
Postat av: f

längtar tills helgen wieeee;D

2010-04-22 @ 23:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0