Små, fluffiga, vita, frysta vattendroppar. . .

Imorse var nog den värsta morgonen på länge. Inte nog med att man är lagom mör efter helgen på jobbet utan också en heldag idag väntade i arbetets väg. Vaknade i en såå skön och mysig ingosad ställning. Kudden var så skön, täcket var så skönt och sängen var helt underbar. Kliver upp lite motvilligt och sätter mig i köket och tuggar på min smörgås och tittar ut genom fönstret.... Det S N Ö A R! :O Faaan, då ville jag bara krypa ner i sängen igen!!

Man kunde verkligen känna vårens friska vindar och solens heta strålar igår, våren var verkligen här. Och så kom detta. Usch! Måtte detta inte ligga kvar bara.

När jobbdagen väl tog slut knallade jag hem och plockade upp min andra fina hälft och gick ut på en lång promenad. Måste komma igång med promenerandet igen, känslan efteråt är så skön. :)

Nu har jag all rätt att gå och lägga mig.. Natti folket!

Pusstjing!

/J

Kommentarer
Postat av: Mia

Usch jag kände också världens motvilja i morse när jag såg snön. Jag som hade hoppats på en lika fin o solig dag som igår - men icke. April är en nyckfull månad!

2010-04-05 @ 21:42:18
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0