Keith Urban is the shit!

En ensam kväll med endast tvn och katterna som sällskap...

Väljer att sätta på mig lurarna och drömma mig bort en stund, den som dyker upp omedvetet i öronen är Keith och hans grymt mysiga låtar. Dom låtar som får en att bli sådär pirrig i kroppen. Fantiserar mig bort till sommaren och varma kvällar i naturen. :)

Sprudlar av känslor och nykärleken bubblar! Att låtar kan få en att må så bra.. Jag är förj*vla lycklig! :D


Snart landar även han, som gör mitt liv så underbart, här hemma. Längtat ihjäl mig! Som sagt, har inte setts så mycket denna veckan och det känns.. Känns som då när vi precis hade träffats. Då man inte kunde annat än bara tänka på honom och då man varje minut ville skicka iväg ett sms för att man vara så himla kär och längtade efter honom.

Till dig älskling;

There's a new wind blowin' like I've never known.
I'm breathin' deeper than I've ever done.
And it sure feels good, to finally feel the way I do.
I wanna love somebody,
Love somebody like you.


Jaa, blev ett ganska rörigt inlägg denna gång. Men äh, ni överlever! Ha det!

/J

Kommentarer
Postat av: Mia

Keith Urban är fantastisk! Jag älskar hans musik och den får en verkligen att må bra - speciellt hans fina texter. Favoriten är nog Raining on monday.

2010-04-15 @ 22:16:49
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: f.

kan bara hålla med dej,kärleken e fin:)

2010-04-15 @ 23:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0