En onsdag i mitten av månaden april

Solen lyser, helt underbart! Nu börjar vår och sommarkänslorna ta fart på allvar! :D

Förmiddagen har varit seg. Suttit på utbildning och lärt oss saker som vi redan egentligen kunde och visste. Men det är ju alltid nyttigt med en minnesväckning sägs det så jag får väl tacka för det. Transporten för dagen blev cykeln hela vägen bort till furuliden, en cykel med däcken halvtomma på luft. Vilket inte gör färden enklare direkt. Pust!

Nu är jag hemma för lunch med älsklingen innan han tyvärr drar vidare till sitt jobb. Har inte setts mycket den här veckan inte, har avlöst varandra med jobb och annat som klämt in sig. Tråkigt! Jag har jobbat förmiddagar den här veckan och han eftermiddagar/kväll. Det ända vi lyckats med är att sova ihop. :(

Är dock lycklig över hur gullig och härlig han är min karl. Medans jag sitter här står han och sliter med maten i köket :) Han är ju bara föör söt! Jag älskar dom här vardagslyxen och dom små sakerna som förgyller en hel dag. Jag kräver inte mycket, det räcker med en sådan här liten sak och jag faller platt. Älskar den karl lite för mycket ibland! ;P

Dagen förövrigt ser väl ut att bli skön. Ska pallra mig ut i solen en vända sen och till kvällen blir det mys med flickorna över en bit mat på storgatan. Dessa flickor som gör en så glad! :D <3

Ut i naturen och lapa lite sol nu! Passa på att skicka upp humöret ett snäpp högre, solen är nödvändig och nyttig! Ha det fint så länge. Puss påer!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0