En helt vanlig söndag, eller?

Är lite tom i bollen. Kan kanske bero på att jag är trött och att måndagen närmar sig med stora steg. Känner mig en aning gammal, har blivit väldigt kvällstrött av och till och börjar tycka att det är skönt att komma upp skapligt på morgonen för att kunna ta vara på dagen. Då börjar man bli gammal va? :P Ungdomar sover ju bort hela förmiddagen..

Söndagen har förövrigt varit ganska skön. Var ute och gick en rejäl promenad förut med Feliz och vi rensade tankarna en aning. Älskar den här känslan man har efter att man varit duktig och rört på sig.. man blir så stolt över sig själv och kroppen känns piggare och fräschare.

Hamnade sedan hemma hos fröken och drack te och drömde oss bort lite. Planerade lite löst angående framtida strapatser och äventyr. Kom nog en bit, hoppas att det inte bara blir drömmande utan att vi verkligen gör verklighet av det också. Skulle vara skoj!

Sitter nu hemma och funderar på att krypa till kojs men som karl säger "jag vill inte att helgen ska ta slut så snabbt" så jag sitter väl uppe en stund till. Kämpar emot dom tunga ögonlocken :P

Ett annat kul citat som han fällde imorse var; "Vi har ju varit tillsammans i 2½ år nu, det är trotsåldern nu ju" :)

Sweat dreams alla kära! Händerna på täcket och vakna torrt! Puss!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0