Det gör lite ont!

Jaa, det stör lite i min känslomässiga del av själen att se hur tårarna nästan kryper ut ur ögonvrån på dig. Det glada fanns men i en aning påklistrad variant. Vet hur sådana dagar kan kännas, sådana dagar då regnet utanför fönstret inte gör humöret gott och då man bara vill gömma sig under täcket resten av dagen.
Vill hjälpa men kan inte.. inte sålänge dörrarna dina är stängda. Men man har rätt att vara nere och ensam en stund, det är då man uppskattar dom härliga och glada dagarna sen! Pepp pepp! Jag finns alltid här när du behöver! <3

Igårkväll bjöds fröken morgonleende och svågern hit över en bit mat och vinpimpling. Rick och jag bjöd på potatisgratäng med bladspenatinslag och baconlidad ädelostkyckling. Mycket gott, både mat och sällskap :) Efter-maten-tilltugg i form av godis, chips, och cigaretter under tiden vi iaktog, favoriten hos oss alla, tobbe trollkarl på tv under talangsmörjan. Kan inte förneka att det kan vara en aning underhållande :P
Rundade sedan av kvällen/natten med en halvseg rysare.

Dagen som är ser relativt lugn och skön ut. Sov bort halva dagen, dock utan vin-dagen-innan-huvudvärk. :) Gudskelov! Bestämde oss för att ta en promenad men insåg i samma stund då näsan fick känna på den friska luften att det var alldeles för grisigt väder ute för att ta en lång promenad i. Så vi styrde våra ben till matbutiken nere på stan för att inhandla ingredienserna till kvällens mysmat. Den promenaden får räcka för denna dagen.

Har lovat min fina andra hälft att se den åtråvärda el clasico-matchen tillsammans med honom ikväll. Visst, säger jag. Värre saker finns det ju att titta på :P

Ha en fin lördag och var rädda om varandra! Kyss

/J

Kommentarer
Postat av: f.

<3

2010-04-10 @ 17:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0