Stress och semester, hur går det ihop?

Igår var en riktigt trög dag, med huvudvärk och seghet. Men trots det pallrade vi oss ut till Valla för att gratulera morfar på farsdag. Å imorse vid halv sex så vaknade jag av samma hemska huvudvärk, men var så snällt tvungen att ta mig upp ur en varm o mysig säng för att knata till jobbet. :/

Sitter med alla pluggpapper och försöker få ordning på det, typiskt mig att vara ute i sista sekunden. Hur ska jag hinna med?! Imorron far jag o rickeluring iväg till sthlm på Pink-konserten, ska blir såå skoj! Yey! Konsert, god mat, bry sig om varandra..mysigt!

Ikväll dah.. helt plötsligt hade jag en hel nygräddad kladdkaka för mig själv.. skumt, skulle ju dela den med nån men. Får la dela den med katterna dah :P


Be good! /J


Kommentarer
Postat av: Jukka Joona

Hej!

Jaså ni ska också på Pink. Det ska bli kul för Linda och jag ska också dit. Vi sitter på sektion B22.

2009-11-09 @ 19:58:23
Postat av: Jessica

Jaa, jag hörde det. Kul! Som du kanske ser på biljetten så sitter vi på B12. Vet inte hur nära eller långt bort det är men..haha!

2009-11-09 @ 20:23:29
Postat av: felicia

inte alls avundsjuk...nee då:P

2009-11-09 @ 20:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0