Solig Lördag :D

Underbart med en liten (eller större delen av dagen) glimt av solen idag, känner mig på toppenhumör! Handlat för mina småslantar på IKEA samt Mariebergs köpcentrum.. Skrapade ihop en hel del fint ändå faktiskt :D Saknade dock mitt påhitt med nagelsmycket, men men..kvällen kommer nog bli bra ändå!

Ikväll är planerna att det ska bli lite alkoholförtäring, hög musik, tjejpladder och dans med dom närmaste finaste flickorna :) Kalaskul! Så det krävs en viss städning av både lägenhet och mig själv innan allt kan börja :P

Njut av lördagskvällen alla! Var rädda om varandra! Puss o kram /J


Att beröva livet vänskapen är som att beröva jorden solen. /Marcus Tillius Cicero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0