Någe sjukt..

Såå trött efter helgens arbete! Det är ju förfaan mörkare på morgonen när man ska gå till jobbet än vad det är på självaste natten när man ska gå o lägga sig. Jag är en riktigt morgontrött människa, men nu asså, nu är jag uppstigen ifrån grottorna på morgonen. Oh, vad jobbigt det är! Kan det inte vara nyår snart så jag kan få soooova!?

Grymt kär förövrigt! Hjärtat klappar, övergår till bankanden och övergår sedan i sin tur till totalt rus genom kroppen! Mm mm...:D

En ny lärdom; ur allt dåligt kommer nånting bra! Vänskapen har sina prövningar ibland, klarar man sig igenom en sån prövning så kommer man plötsligt ett snäpp högre upp i förståndsstegen. Man förstår att man har nåt som man inte kan klara sig utan. Man inser inte alltid det i stridens hetta men när vapenvilan träder in så blir man alldeles varm i kroppen när man fattar hur mkt folk betyder för en. Man blir mer rädd om det man har och man har dessutom lärt sig massor om hur motparten fungerar i en tryckt och jobbig situation. En prövning kan föra två personer närmare varandra! :)

Imorron ska jag få en välbehövlig sovmorgon! Godnatt folket!

Slängkyss! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0