Hemma på timmar..

Är hemma på en snabbvisit för födoitag och en myssnabbis i soffan.. För senare ska jag tillbaka till jobbet igen. Så himla trist med delade turer! Och imorron är det jobb som gäller hela dagen igen..pust! Så rolig blir min helg, hoppas ni andra har en mer spännande och innehållsrikt helg och skänk gärna en tanke till mig :P

Igår blev det tydligen klart att jag ska hänga med Rickard och grabbsen på Kiss i sommar, hm. Bihang? Nejdah, det ska faktiskt bli kul. Roligt att ha nåt skoj inplanerat. :)

Nähä, roligare än såhär blir det inte. Nu ska jag ta plats i köket och se till så att maten blir färdig! Ha en skön helg!

Kyss o klapp! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0