Händelserik Lördag

Jag och Rickard har hittills denna lördag hunnit med att luncha tillsammans med Martin med barn och Chris med son. Och sedan av en händelse och under pistolhot (:P) hamnade vi i katrineholms härliga biosalong på filmen Upp, helskön film :) Måste också tacka för det fina sällskapet :)

Nu är det dags för att utse partyoutfiten och sminket till kvällen. Är bjuden över till Jenny för en mat och vinkväll i goda vänners sällskap, yey! O ett o annat sällskapsspel ska vi väl kunna glida över också :) Får inte glömma att påpeka att det är Jenny som ska firas ikväll. Som jag säger varje år, nu är du i samma elit som oss igen gumman ;)

Önskar er alla en härligt skön lördagskväll, för det ska jag ha! Var rädda om varandra.. Puss!

/J

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Kolla om du kan lista ut min kluriga gåta! :)

2009-11-07 @ 16:51:47
URL: http://gracefulmemory.blogg.se/
Postat av: Tistel

Tack själv gumman!

Å fina bilden lyckades du få upp också :)

2009-11-07 @ 19:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0