Fredag den 13:e

Å jag har inte stött på några större oturligheter. Dagen har gått bra hittills :)

Har precis kommit hem från en fikadejt med Christel o energiknippet Adrian. Trevligt med tanke på att det var länge sen vi sågs, får ta det mer vuxna snacket imorron över ett lr flera glas vin ;) Fikadejten slutade ivf med att ritblocket Chris tagit med sig till Adde hamnade hos mig, så där satt man. 23 år gammal med kritor och boltmålarbok mitt inne på sultans :P

Nu ska jag snart dra vidare till Maria och träffa arbetskamraterna över lite rödvin och ost o kex. Sedan kommer kvällen avslutas med en bit mat på Harrys. Trevlig kväll! :)

Ha en skön fredag gott folk! Tjing!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0