Fantiserar mig bort till värmen..

Nu börjar jag bli trött på novembervädret, har sett vissa glimtar av solen och det ska man väl vara glad för. Men lite hederlig vinterkyla kan väl gärna få träda fram nu, så den kommanden snön kan få stanna kvar. Men mest av allt drömmer jag mig bort till varmare breddgrader. Att få bada och sola, äta gott och bara ta det lugnt, njuta! Det kan man inte säga att man gör i detta väder. Avskaffa novembermånad!

Kvällen som kommer ser ut som så.. matlagning i kycklingväg och sen hem till Emma och kolla in deras nya lya, klappa lite på den söta magen och snacka lite tjejprat. :) Kan känna en riktigt stor saknad efter henne till och från så det ska bli grymtkul att träffa henne!

Imorrn jobb, sen ett hembesök hos en nära kär. Den relationen till en nära kär som saknat värme och omtänksamhet ett tag nu, så det ska försökas ändras på. Smörja in denna relation med lite kärlek och förståelse och hoppas på att det blir bra och lättsamt igen. Saknar någe enormt! Det bör inte vara såhär längre... jobbigt för alla parter!

Har precis mejlat till a-kassan angående mina frågor som uppkommit i veckan, tyvärr. Hoppas att dom svarar på mejlet i annat fall måste det ringas. Hatar denna stress angående myndigheter. bidrag, a-kassa jaa pengar överhuvudtaget. Alla oklarheter och alla luddigheter. Måste allt vara så komplicerat?!

Puss! Take care.. /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0