Ett litet ljus..

..glimtade in i sovrummet imorse! En liten solstråle! Och vad glad man kan bli av en sån liten sak, hela dagen känns genast mkt roligare att gå upp till :)
Trots att dagen i sig inte kommer med så mkt spännande kanske. Ska städa o plocka lite här hemma,, mindre kul och motiverande men ack så nödvändig. Sedan matintag och traska till jobbet.. Så var den dagen gjord.

Snart är det helg! :) Som kommer bestå av en tacokväll med Rickard imorron, och han är som ett barn på julafton. Haha! Tacos gör inte mig lika svag som det gör Rickard, så när jag väl går med på att äta sån handmat så bjuder Rickard gärna på ett extra stort leende :D Äkta glädje!
Lördagen kommer se ut som så, ett bolagsbesök och leta fram passande partyoufit inför kvällen. Till en början tjejförfest med mina finaste sötfrön här hemma, sen bege sig vidare till en efterlängtad inflyttningsfest. Dock så har vi inte sett än om den kommer genomföras men :P
Söndagen dah, om jag får hoppas så vill jag helst bara baka ner mig i soffan och äta alla onyttigheter man kan tänka sig. Får la se om det blir så! :)


D
et finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger. /Oscar Wilde


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0