En sån härlig sovmorgon!

Älskar att sova! Behöver inte säga mer :)

Kvar i sängen ligger dock rickard, lite sjuker! Tycker lite synd om karln som kämpar förgäves mot sin näsa, kämpar sådant att vi tom var tvugna att borra hål i botten på nässpraysflaskan för att krama ur den sista sprayen så han kan få sova med öppna andningsvägar. Vi får väl gå ner och köpa nåt i dunderkurväg så vi slipper samma problem inatt.

Ner på stan måste jag ändå, inhandla julkappar! Denna stress, detta pengaslösande. Har knappt en aning om vad folk ska få vilket är både stressande och jobbigt. Ska skicka iväg lite bilder på framkallning. Ett inramat kort tycker alltid mormor o morfar om så det får det bli åt dom i klappväg :) Sen har vi bröderna, hm? Den ene är klar men den svåre återstår. Ska kompletera mammas julklapp och sen ska julkort skickas så det är väl lika bra att köpa dom på en gång. Jaja, slutpratat om det.

Efter en tokhelg på jobbet fick jag äntligen min ledighet idag, men endast idag ska tilläggas. För imorronbitti ska jag upp till jobbet igen o slita. Inte nog med det så ska vi ha nån julbordstillställning på kvällen så jag får besöka arbetsplatsen ännu en gång. Plus hela restrerande veckan. SUCK! Detta börjar bli tröttsamt :( När ska man hinna njuta av den stämning man borde ha i december och innan jul? Kommer ju inte ens få fira julafton tillsammans med mina nära utan den ska spenderas på jobbet så varför försöka hitta stämningen! Den ratas helt enkelt!

/J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0