En fredag som denna..

Har haft besök av Christel och Addeliten nu på eftermiddagen, kollat på Monsters inc. och varit vuxetsociala :P Väldigt trevligt ändå ska dock sägas :) Insett att det nya teet som jag köpt idag, raspberry & blueberry, inte var nån hit. Yaik!

Snart väntas tacostillagning och Idol-tittande. Alltså enbart mys en fredag som denna, vilket är väldigt skönt!
Trodde även att jag skulle få en efterlängtad och välbehövlig sovmorgon imorronbitti, men icke dah. Efter en del tjat, ifrån mig :P, ska vi upp tidigt och dra iväg till marieberg och IKEA. Julpyntshoppa lite på IKEA och en o annan lampskärm skulle behövas då min kära sambo smällt bort insidan på en av mina lampskärmar tidigare i veckan..hrm!
Hoppas även på att springa på nåt fint på marieberg som kan komma till användning inför kvällsbravaderna :) Och.. är hängsmycke till naglar ute eller accepteras det fortfarande som nåt fint? Fick ett sånt infall idag iaf :)


Att träta med en kvinna är som att läsa en tidning i storm. /Fjodor Dostojevskij

Ha en toppenkväll alla fredagsmysare! Puss påer! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0