Vem blir glad av regn och rusk?!

Nån mer än bara jag som närsomhelst kan kräkas på detta skitväder? Nää, tänkte väl det. Trots det tråkiga vädret var det länge sen man satte sig här och lättade sitt hjärta. Skärpning!

Kännt sen tidigare går helgerna vääldigt fort, speciellt när man är ledig. Så jag minns knappt nu hur helgen var, minns knappt hur det är att vara ledig. Minns iaf att en mysig vinkväll ägde rum. Minns också moster som firades i söndags... Sen började en ny vecka. Timepool-utbildning som var ett givande ögonblick, iaf om man tar en titt på framtiden, ägde rum igår. Och såklart en jobbarkväll på det. Även denna dag har bestått av arbete...men också några ljusglimtar :) Har varit och inhandlat julbordsmaterial inför fredagen tillsammans med Petra. :)

Men dagens höjdpunkt måste dock vara Rickards stora steg ut i frihetens värld, han lyckades! Han klarade det! Och jag är så grymt nöjd och stolt över hans prestation! Du är bäst! Detta ledde till att vi lånade bil och drog iväg till Tuna park vilket var riktigt mysigt. :)

Imorronfm är det dags för nästa möte..så jag tackar för mig nu och går faktiskt och lägger mig! G'night.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0