Tårar, trött kropp och sängdags.

Idag var det sista dagen jag jobbade tillsammans med Maria, vilket ledde till tårar på jobbet när hon skulle gå hem för dagen. Sista kvällen jag jobbade med henne, sista gången! Det var så tårarna brände i ögonvrån. Och jag kommer än en gång in på tankarna om hur orättvist allt är. Det är ju helt sjukt orättvist att man ska behöva sluta jobba med det man trivs med att göra... medans andra inte alls passar inom yrket och får vara kvar. Enbart pga längre anställningstid. Suck!

Det är intensiva veckor nu, har vart intensivt hela december. Och det sätter sina spår i kroppen. Jag är såå trött, det värker i kropp o själ. Samtidigt som jag är helt tom inombords.. Har alldeles för många gånger under de senaste veckorna bara velat sätta mig ner och gråta. Bara för att det är skönt, bara för att lätta på trycket lite och släppa ut alla känslor.

Nu är min jobbhelg avklarad, det tråkiga då är att jag inte har jobbat färdigt trots det. Jag måste hoppa i säng nu för att vara pigg....och glad, imorronbitti igen då skorna bär av till jobbet. Jag har inget liv utanför det.. ni får ursäkta. Den glada och utvilade Jessica återkommer efter nyår då allt har lagt sig lite. Ha tålamod med det är ni snälla :P

Sussa sött alla härliga! Jag är så tacksam att jag har alla runt omkring mig som gör mig glad.. Utan er skulle detta vara outhärdligt! Kärlek till er! <3

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0