Storm med stora snöinslag!

Idag är jag inte ledsen över att få sitta inne och kura. Sjukt mysigt att sitta innanför fönstret och få titta hur snön dalar, eller mja öser, ner från himlen. Värmeljusen är tända, raggsockorna hämtade och skidskyttet är i full gång på tvn. Skidskytte för mig är tyder på ledighet och vinter.. Myys!

Vem hade trott för en vecka sen att vädret skulle slå om o bli såhär? Jag börjar vänja mig vid att få fira jul med barmark utanför. Men i år tyder mycket på att julen kommer bli vit..häärligt! Men då måste jag få tycka lite synd om mig själv som inte kommer få fira julen hemma.. utan på jobbet. Inte samma julstämning då inte. Men julen blir helt plötsligt kravlös. Behöver inte stressa lika mycket inför julen.. julmatens serveras på jobbet och finkläderna har bytts ut mot arbetskläderna ist. :) Jag får fira min jul hos mormor på juldagen ist..inte helt fel det heller!

Tillbaks till soffan! Mysig torsdag påer!

Puss! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0