Har kvällstjänst den här veckan..

I vanliga fall skulle jag tycka att det är riktigt toktrist, men i dagsläget så tycker jag att det är ganska skönt faktiskt. Hinner vila upp mig relativt lagom ändå så jag klagar inte. Har dock inget socialt umgängesliv den här veckan pga dom kommande kvällarna jag ska arbeta men.. hm, man kan inte få allt. :P

12 dagar kvar nu!

Igår var jag på en visit hem till Felicia och kollade in nya lyan, mysigt hem måste jag säga! Te, digestive-kex, julmust och popcorn i god väns sällskap och dessutom mycket knäppt snack :) Ibland känns hon som en spegelbild av mig själv, och det kan vara grymt skönt att det finns nån som har/haft det lika jobbigt och knivigt här i livet som jag. Att man kan prata om saker, som normalt inte inträffar i allas liv, och känna att hon förstår en.. det kan känns som en stor lättnad för själen.

Om jag ska spinna vidare på inlägget som jag skrivit tidigare.. Är så trött på allt nu, vill bara rymma ifrån verkligheten en stund! Tills allt är bra igen.. så fort man sätter sin fot innanför Norrgläntans väggar så strömmar det in nya tankar om hur framtiden kommer att se ut. Jag är så trött på allt det nu! Det är bara negativiteter hela tiden, dom byts inte ens ut av positiva saker en endaste gång. Allt känns så tungt när man aldrig får höra någonting bra! Pyttsan!

Nu ska jag bara vänta in min karl sen blir det glögg och skräckfilm! :) Todiloo!

*
De människor som fått mest ut av livet är inte de som levt ett sekel, utan de som levt varje minut. / Colette

Gud skapade mannen före kvinnan. Det är som när jag skriver. Först gör jag en kladd. / Karen Blixen

Kärlek är stimulans för hjärtat under samtidig lokalbedövning av förståndet. / Sacha Guitry

*

/J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0