Äntligen kom helgen!

Jag är bra utpumpad nu asså! Trött på jobb o allt som har med stress och ambition att göra! Urk! Så kom denna härliga helg som jag längtat såå efter. Laxen står i ugnen och en myskväll med <3at väntar.. Soffkväll med Idol och rödvin. :)

Har varit på fikadejt med min söta Petra, var länge sen vi sågs. Har försummat alla nöjen och det sociala livet dom senaste veckan då jobbet har tagit överhanden. Men som sagt, väldigt trevligt att träffa henne. Efter nyår blir det oftare! :P Var sedan nere på stan och hämtade ut paketet som Linda skickat. Och jag blev minst sagt glad över hennes grymt gulliga gest som hon visar genom att skicka med ett par genomfina julklappar till mig... tyckte extra mycket om julgranskulorna måste jag säga :D Överaskningen gjorde mig helt varm i kroppen! Tack snälla Linda för din omtänksamma och varma gest :-* Du är btw väldigt duktig på det du gör också! Mkt fina saker.. :)

Imorron blir det en tripp ut till Flen och mostertanten som fyller år och ska grattas :) Sedan när kvällsstunden kommer blir det vin med Filledutt och massa tjejsnack och en o annan singstarfalsksång. :) Ska bli mys det.. ta igen den tid som vi missat ;P Med det sagt så inser väl många att min söndag kommer tillbringas i soffan med en bakispizza och tv4:s reprisvisningar..och en sjunedrans bakisvärk i mitt stackars huvud och en hals igensmockad av gårdagens feströkande. Mjaa, sånt man får ta. Så ser väl min helg ut i korta drag.

Var rädda om varandra i helgen och njut av ledigheten! Kör försiktigt och nyktert!
Pusstjing! /J




Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du gillade dina små julklappar :) Det är så härligt med små överraskningar i vardagen tycker jag, och man vill väl glädja sina vänner lite när saker känns lite grått och trist.

2009-12-05 @ 20:08:22
URL: http://joona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0