Halvvägs sägs det :)

Hela 20:e veckan är nådd. Och jag börjar ofrivilligt inse att jag är i stort behov av både nya kläder och bhar. Kan låta som ett enkelt problem att lösa, och det är heller inte det svåraste att fixa. Gäller bara att orka ta sig ner på stan och jag antar att utbudet inte är det största i denna lilla stad heller.
'
I början var det mycket trevligt och glatt att "växa ur" bysthållarna men nu ser jag det mer som ett problem och dom jag har är längre inte dom bekvämaste. Imorron väntar en ledig dag och det är inplanerat en frukostdejt med Petra så kanske kan ta mig i kragen och dra en vända genom stans affärer. Ont nödvändigt om inte annat!
'
Sitter här i min ensamhet, enbart katterna är inom synhåll. Rick har begett sig till jobbet ännu en kväll, suck! Har "hans" musik dunkandes i öronen, hans spotifylista, och jag kan inte låta bli att sakna den där karln asså! Jag vill inte ha hela sängen för mig själv, inatt igen! Förstå det och kom hem och krama om din växande kvinna! :) Där med basta!
'
Jag har mina glädjetoppar mycket mycket oftare numera än vad jag hade i höstas. Och jag njuter utav bara den av dessa. :) Jag trivs någe fruktansvärt med livet och omgivningen just nu. Tyvärr kan den känslan klippas för en kortare stund av bara nån ynka liten motgång eller felsagt ord. Känsligt :P Men jag är snabbt tillbaka till mitt glada spår kort efter ett litet utbrott antingen av tårar eller raseri :P Gravida kvinna!
'
Under gårdagen kom den första, har kunnat parera och undvika dessa en längre stund nu. Men igår utbröt ett sådant hemskt sendrag i foten som bara fick mig att gå genom jorden, tårar rann och jag tyckte så grymt synd om mig själv. Haha! :) Okej, intresseklubben antecknar.
'
Värma min följeslagare till vetekudde och krypa ner i sängen. Puuuss!

/J

Kommentarer
Postat av: Linda

Det ska bli så underbart att följa dig i det här och jag hoppas du kommer skriva lite uppdateringar på bloggen ibland. Om det inte finns nåt utbud där i stan kan du alltid komma till Norrköping så kan vi gå en vända :)

2011-01-06 @ 08:55:30
URL: http://blogg.joona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0