Veckan lider mot sitt slut.

 

Veckan är snart slut, och därmed också helgen. Har kännt mig riktigt tråkig denna helg, trots ledighet och mängder med fritid. Har haft planer på solskenspromenader i det vackra vintervädret men inget har blivit av. Igår däremot fick jag ett ryck och möblerade om vardagsrummet, väldigt nöjd med det rycket. Idag har Petra och Fia vart på besök och snackat lite skit över en te och europa-spelet.

*

Imorron är det ny vecka, och som det heter, nya tag. Får se om jag tar för mig av nåt då, får se om tristessen i kroppen har försvunnit och att orken kommit tillbaka. En sak vet jag iaf, att det är dags att slänga sig i säng och leta upp skönhetssömnen. Imorronbitti väntar jobbet, enligt schemat ska jag jobba helt ensam så det ska bli himla trevligt att se vem min arbetskamrat blir. Längtar redan till nästa helg! :)

 

Pusskij! /J


Kommentarer
Postat av: Mia

Jättefint kort på dig! Du gör dig verkligen bra på bild :)

Åh, jag längtar också till nästa helg. Det ska bli så himla roligt med inflyttningsfest!! Då ska vi festa loss ordentligt, hehe.

2010-02-07 @ 23:11:08
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0