Världens finaste! <3

Brukar vara lite skeptisk till dessa affärsidéer som alla hjärtans dag och liknande. Jag tycker presenter och uppskattning ska komma spontant, inte påtvingat bara för att alla andra uppvaktar sina donnor.

Kan inte sticka under stolen med att jag samtidigt tycker om att få fina presenter och kärlek. Ikväll fick jag ett såå himla fint halsband. Trots att det är alla hjärtansdag på söndag och att förklaringen till att jag fick en present idag var "vi kommer nog inte vara så pigga på söndag, så du får detta idag istället", så blev jag riktigt överaskad och glad! Kändes ändå ganska spontant, säger vi iaf :P

Detta fina halsband fick den söta förklaringen; Nyckeln till hans hjärta! <3 Aww :D

Målat naglar, färgat och plockat bryn.. ska gräva fram outfiten och packa in håret.

Kvällen förövrigt har avnjutits med ädelostkyckling med ugnsstekt potatis och morotstzatziki. Till det ett glas rött :) Väldigt sugen på att knalla ut och ta en promenad efter en hel dags innesittande, men överväger nog att ta skönhetssömnen före det och gå och lägga mig. Hm.. slött!

/J

Kommentarer
Postat av: fillan

ni e för söta <3

2010-02-13 @ 11:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0