Väx snabbare!

Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag saknar mitt långa hår just nu. Jag är så trött på denna korta längd på håret. Visst, det är klart att det finns dagar då man är nöjd med spegelbilden men.. suck! Hur får man håret att växa snabbare? Har hört att det är bra att massera hårbotten då blodcirkulationen gör att håret växer fortare.. Så jag får massera järnet helt enkelt :P

Fick en inbjudan till ett sexparty i slutet av månaden idag. Låter himla mysigt och som en kanonrolig tjejgrej. Har faktiskt aldrig varit på ett sexparty, bara ljuspartyn och aloe vera-partyn.

Dagen har i stora drag spenderats på jobbet, med tokstressigt arbete och avd-möte. Inge kul när allt kör ihop sig och stressen bara växer och växer. Plus att magsjukan verkar gå nu, både på jobbet och bland vännerna. Ew, vill verkligen inte har det! Finns nästan inget värre. Magsjuka visar höjden av maktlöshet.

Snart
är det helg, och då smäller det :) Hoppas alla är friska och krya då. Vore tråkigt om sjukdom skulle sätta stop för det man längtat efter så länge.

Kvällen ska nu rulla vidare med en skön dusch och soffläge med en bra film och mys. Någon som har ett bra tips på en sevärd, helst bra, film? Var väldigt länge sen jag tog mig tid och tittade på film så är dåligt uppdaterad inom filmsvängen just nu. Sen väntar sängen om jag lyckas undvika sömnen i soffan. Imorronbitti tvätt kombinerat med träning, sen jobb.

Be good! Kyss och klem!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0