11.52

Onsdag, en ledig dag för min del faktiskt. Men när man plockar fram att-göra-listan var den helt plötsligt inte så ledig och skön längre. Massa småpyssel. Främst inför helgen som kommer med stora steg.

Är i akut behov av matinhandling idag. Och har vart sen några dagar tillbaka. Vart tar all tid vägen?

Ikväll får jag fint besök av donnan med skrattet. Tösen med hundra olika saker som måste berättas, vilket oftast leder till halva meningar och bortglömda berättelser. Alltid lika spännande att se vart historierna leder.. :D

Bloggning senare, nu måste jag ta tag i dagen innan stressen sätter sig utanpå kroppen på mig!

Kärlek till er!

/J

Kommentarer
Postat av: F.

JA MEN JAG MÅSTE JU BERÄTTA ALLT PÅ EN GGN DET BLIR JU BÄST SÅ:D

2010-02-10 @ 13:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0