Skjuter bara på framtiden!

Jag har ju länge sagt att jag ska ta tag i mig själv och påbörja min resa till det välsvarvade jaget. Men har hela tiden skjutit det på framtiden. "På måndag.. då börjar jag".. det har inte funkat. Veckorna går och jag med den. Men läget är oförändrat. Har haft mina småryck med träning men måste ge mig tusan på att lägga manken till och verkligen ha ett mål att stärva efter. Allt är så tafatt just nu...

Träningen känns dock som den lättaste delen att ta tag i. Inom det området vet jag ju vad jag ska göra och känner mig säker på det jag gör. Men när man kommer till kostdelen är jag helt lost. Hör alla möjliga metoden överallt men blir bara mer och mer hjärntvättad! ÅH! Hjälp mig, vilken kostmetod ska jag satsa på?

Början är svårast, när jag väl tagit mig ann den så är det bara självdisiplinen som kan stoppa mig. Den kan jag ju själv styra över och har helt mig själv att skylla om det går åt skogen. Mitt mål är inte att banta utan mer att skapa en snyggare och mer tränad kropp. Självklart vill jag bli av med några kilon på vissa områden men tänker inte svälta mig själv för det. Äta sundare och träna mig snyggare. Det är mitt mål!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0