Sjukdom är döden för alla planer

Jag som hade så mycket planer för hur både helgen som har varit och kommande veckan skulle vara. Men förkylning och feber har satt stopp för dom planerna. Att hitta en vecka med mer ledighet än denna kommer bli svårt, så därför var träningen och shoppingen ett stort måste i veckan.

Träningen får jag ta det lite lugnt med tills jag känner mig fullt frisk. Shoppingen får bli senare i veckan, shoppingtarmen börjar göra sig hörd.  Nog om detta!

Jag börjar känna av den här rastlösheten som gör sig påmind till som tätt. Den rastlösheten som vill bli matad med spontanitet och nya saker. Vardagen har tagit för stor plats nu så det vore på sin plats att något nytt och roligt träder in. Men när ska detta ske och hur? Ah, jag vill ha tid! Tiden är en bristvara.

Vill avsluta detta inlägg med lite humor och bjuda på en söt och en aning värmande bild. :)

Kärlek till er! /J



Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, ja det var en rar och smått udda bild. Hoppas att du kryar på dig så att du får tillbaka den tid och energi du önskar till shopping och annat smått och gott!

Vi ses. Kram

2010-02-01 @ 22:06:02
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0