Lördag, snarare söndag hos mig.

Idag står det lördag i kalendern. Min kropp är inställd på söndag. Segt och vädret är grått, inget annat än engelsk fotboll på tv:n och allt känns bara så tyst och lugnt som det brukar kunna göra på söndagar.

Har iaf hunnit med att styra upp en städning idag. Men än är vi inte färdiga, snart blir det en ommöblering och dammsugning under soffan :P Önskar förnyelse och att möblera om är nog det enda föslaget jag har just nu.

Igår ryckte vi oss ur hemmet och drog iväg till Marieberg och IKEA, tyckte inte att jag handlade så mycket men pengarna haglade iväg ändå. Hade sällskap av bror med vän som ville ha lite tips och smakråd på klädval och liknande. Men eftersom att jag inte har lust att svansa efter honom hela tiden blev det bara klädhandling i affärer jag var med i. Lilla bror :)

Vi skulle vart hos svärmor över en fika just nu men det blev inställt då Fillans lilla tös ligger i magsjuka. Tråkigt, hade vart trevligt att umgås. Plus att jag hade en Herman till svärmor som hon skulle få, nu får jag väl ge den till någon annan innan han blir dålig.

Kvällen blir lugn, har haft lite beslutsångest över hurvida jag skulle göra med festinbjudan jag fått till kvällen. Men mitt partyhumör fanns inte med mig idag vilket i sin tur blir att jag inte är nåt vidare skoj sällskap, så kvällen slår i mysets lågor. Melodifestival antar jag och snacks :P

Sköt er ikväll gott folk! Trevlig blöt lördag påer! ;) Pusstjing

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0