En natts magsjuka?

Natten till igår hade jag kunnat sjunka under jorden. Har sällan tyckt så synd om mig själv som då.. Ensam och kallt och en sjuj*vla kräksjuka! Den natten blev det inte mycket sömn kan jag lova. Den sömnen tog jag igen hela dagen igår. Sov till och från fram till halv åtta igårkväll.. Åt lite och checkade läget på tvn. Nu har jag sovit hela natten, hela tio timmar. Och nu känns det som att jag aldrig varit annat än frisk. Helskumt! Kan man ha magsjuka över en natt bara? Eller hade jag råkat ut för nåt annat magvirus?

Huvudsaken är att jag är frisk nu igen. :)

Idag är det fredag, hade behövt uträtta lite stadsärenden. Men det får vänta då jag fortfarande kan behöva vara hemma. Nackdelen med mig är att jag sätter igång med saker alldeles för fort. Måste tillåta mig själv att ta det lugnt och återhämta mig ordentligt. Men jag kan verkligen hata lugnet ibland!

Imorron är det dagen D. Den dagen många har väntat och längtat efter. Imorron får jag ta mina stadsärenden. Imorron får jag vara Jessica igen :)

Som jag tidigare gnällt lite över är ju att sjukdom förstör planer. Det är sanning! Samma sak gäller nu! Inflyttingsgåvan!! Sablar!

Nähä, om man skulle samla sig lite! Det var ju som sagt fredag idag, inte lördag! Då får vi hålla oss till lugnet och fredagens planer istället.

Får ta morgondagens beskymmer imorron :)

Kärlek! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0