Det finns dagar...

.. som man kanske bara vill stryka från kalendern och glömma. Dagar då man känner orättvisa och ilska mot nåt man inte gjort men ändå får skit för. Ett par dagar har gått i dessa tecken, tyvärr :/

Den där blyertskommentaren, stå för dina åsikter för det har ju jag gjort! Frustrationen kommer när jag sedan tar reda på att detta som skrevs med blyerts är en falsk tillrättavisning och något som jag skulle vilja svara för. Jag kokar av motargument!
Även när man får ta skit för nåt som bara skulle läggas fram som ett kul förslag.. det får en att samtidigt vilja gråta och skrika. Sorry! You don't have to be apart of it!

Helgen har vart helknas :) Inflyttningsfest som blandades av skratt, gråt, missförstånd, hög volym och alkohol. Låter som en typisk fest kan jag tycka, trots att man kanske skulle vilja räkna bort delar av den ibland. Tack Fillan iaf för en kul kväll! Och komma alltid ihåg hur det är att vakna upp dagen efter och ha berget av burkar och skräp överallt. För den är inte rolig ;)

Måste även nämna OS-gulden som så fint börjar trilla in för Sveriges del nu! Ros till Charlotte Kalla och Björn Ferry!! Ris till arrangörer som inte vet hur en klocka fungerar!

Nu ska duschen få sig ett besök sen måste jag styra upp allt inför dagens arbete, och förhoppningsvis har vi tagit reda på vems blyertspenna som skrivit kommentaren :P Ha en fin dag!

Pusskij!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0