Final countdown!

Vemodigt men sant.. idag är det sista dagen på jobbet. I detta ögonblick känns det kluvet. Jag saknar ledighet efter decembers monsterschema men jag vill absolut inte sluta jobba... va ska jag göra nu? Driva runt? Driva runt är inte min stil, lite mer klass än så har jag!

Storstädning pågår här hemma inför morgondagens tillställning med nyårsfirande med glatt folk! Saknar vissa som har andra planer på sitt håll men vi ses ju när det nya året är här :)

Har mått som ett herke i flera veckor nu, deprission har det vart. Därför den dåliga uppdateringen, har inte haft ork med nåt. Lättretlig, ledsen, tårar som kommer av minsta lilla och stress. Usch! Undrar hur man känner sig när man åkt på en riktig utbrändhet? Men iaf, mår mycket bättre idag. Idag är jag glad! :D

Gott nytt år allihopa! Var rädda om varandra! Puss!
/J

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter ju sannerligen som du skulle behöva en rejäl ledighet för att samla lite kraft. Du ska väl plugga? Det är ju inte att driva runt. Och om du inte har nåt att göra har du massa vänner som vill umgås, bland annat din kääära syssling :)

2009-12-30 @ 18:16:28
URL: http://joona.se
Postat av: Jessica

Javisst är det så. Jag ska plugga, men det känns en aning påtvingat. :S Haha, jag ska tänka på dig när jag har det tråkigt. Då kommer jag och våldgästar dig ;)

2009-12-30 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0